X
اینستاگرام دکتر دلشاد
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

لیپوساکشن در کرج- قیمت+عکس

09057734032 نوبت دهی
لیپوساکشن در کرج- قیمت+عکس

لیپوساکشن نوعی روش جراحی است که از ابزار ساکشن یا مکش، برای حذف چربی‌های نواحی خاصی از بدن مانند شکم، باسن، ران، بازوها یا خط گردن استفاده می‌شود. همچنین، در روش لیپوساکشن حین عمل می‌توان به نواحی جراحی شده ظاهری بهتر نیز بخشید.

دکتر بلال دلشاد
دکتر بلال دلشاد

لیپوساکشن در کرج نوعی عمل جراحی زیبایی است که برای خارج کردن چربی‌های اضافه در بدن کاربرد دارد. 

بسیاری از افراد با وجود رعایت رژیم غذایی و انجام تمرینات ورزشی منظم، موفق به آب کردن چربی در نواحی مختلفی از بدن خود نمی‌شوند. 

در این مواقع انجام لیپوساکشن در کرج می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد تا فرم بدن ایده‌آل‌تری داشته باشید.

این عمل جراحی به روش ساکشن برای برداشتن چربی از نواحی خاصی از بدن مانند شکم، باسن، ران، بازوها، گردن و… کاربرد دارد. علاوه بر خارج کردن چربی، به این نواحی از بدن نیز شکل می‌دهند.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید، لیپوساکشن روشی برای کاهش وزن نیست و تنها بدن با این روش کانتورینگ می‌شود.

لیپوساکشن چه کاربردهایی دارد؟

این عمل جراحی زیبایی برای برداشتن چربی از قسمت‌هایی از بدن که پاسخ مناسبی به رژیم غذایی و ورزش نمی‌دهد، مانند موارد زیر می‌تواند کاربرد داشته باشد:

  • شکم
  • بازوها
  • باسن
  • ساق و مچ پا
  • سینه و پشت
  • ران
  • چانه و گردن

علاوه بر این، گاهی همزمان با جراحی لیپوساکشن می‌توان عمل کوچک کردن سینه، ماموپلاستی در کرج و درمان ژنیکوماستینیز انجام داد.

زمانی که دچار اضافه وزن هستید، سلول‌های چربی از نظر اندازه و حجم افزایش پیدا می‌کنند، با انجام لیپوساکشن تعداد سلول‌های چربی در یک ناحیه خاص از بدن کاهش پیدا خواهد کرد. تغییرات به‌صورت دائمی است، البته تا زمانی که وزن خود را ثابت نگه دارید. برای انجام این عمل جراحی باید از سلامت عمومی برخوردار باشید. معمولا وجود مشکلاتی مانند دیابت، سیستم ایمنی ضعیف، محدودیت جریان خون و… مانع از انجام این عمل زیبایی می‌شود.

آیا با انجام لیپوساکشن در کرج سلولیت از بین می‌رود؟

سلولیت یک بیماری شایع پوستی است که باعث می‌شود که پوست شما گود به نظر برسد. سلولیت اغلب در شکم، باسن و ران‌ها ایجاد می‌شود. این عمل زیبایی منجر به از بین بردن سلولیت پوستی نخواهد شد.

عوارض و خطرات احتمالی لیپوساکشن چیست؟

این عمل جراحی همانند هر عمل دیگری با خطرات احتمالی مانند خونریزی و واکنش به بیهوشی همراه است. باید در انتخاب پزشک خود دقت کنید تا کمترین عارضه را متحمل شوید.

هزینه لیپوساکشن

عوارض احتمالی پس از جراحی لیپوساکشن به شرح زیر است:

1.عدم هماهنگی در کانتورینگ بدن

ممکن است به دلیل خارج کردن چربی به‌صورت ناهموار، خاصیت ارتجاعی ضعیف و عدم روند بهبودی، ظاهری برآمده در پوست وجود داشته باشد.

2.تجمع مایعات

امکان ایجاد کیسه‌هایی از مایع در زیر پوست وجود دارد. این مایع ممکن است نیاز به تخلیه با سوزن داشته باشد.

3.بی حسی

ممکن است بی حسی موقتی یا دائمی ‌در ناحیه آسیب‌دیده داشته باشید. گاهی به‌صورت موقت عصب دچار تحریک می‌شود.

4.عفونت

عفونت پوستی بسیار نادر است؛ اما امکان ایجاد آن وجود دارد. در صورتی که عفونت شدید پوستی ایجاد شود، می‌تواند تهدیدکننده زندگی باشد.

باز هم باید تاکید کنیم که در صورت انتخاب پزشک ماهر و باتجربه تمامی این عوارض به حداقل‌ترین حالت ممکن خود خواهد رسید.

5.سوراخ در اندام داخلی

با نفوذ عمیق ابزارهای جراحی، امکان ایجاد سوراخ در اندام‌های داخلی را دارد. در این مواقع ممکن است نیاز به جراحی اضطراری داشته باشید.

6.آمبولی چربی

چربی‌های تکه شده ممکن است جدا شوند و در یکی از رگ‌های خونی گیر کنند و در ریه‌ها جمع شوند یا به مغز بروند. این حالت یک وضعیت اورژانسی است.

7.مشکلات کلیوی و قلبی

تغییر در سطح مایعات در حین تزریق و ساکشن مایعات می‌تواند منجر به مشکلات تهدیدکننده‌ای برای کلیه، قلب و ریه شود.

چه افرادی کاندید عمل جراحی لیپوساکشن در کرج هستند؟

افرادی با چنین ویژگی‌هایی می‌توانند این عمل جراحی زیبایی را انجام دهند:

  • باید نگاهی واقع بینانه به این عمل جراحی داشته باشید، در واقع به این منظور که باید بدانید برای کاهش وزن کاربرد ندارد.
  • افرادی غیر سیگاری می‌توانند این عمل را انجام دهند.
  • داشتن وزن متوسط یا افرادی که کمی بیشتر از متوسط دارند.
  • پوستی الاستیک و تون عضلانی خوبی دارند.
  • از سلامت عمومی خوبی برخوردارند.
  • چربی‌های ایجاد شده در نواحی خاصی از بدن با رژیم غذایی و تمرینات ورزشی برطرف نشده‌اند.

پروسه انجام لیپوساکشن

نکاتی که باید قبل از عمل لیپوساکشن در کرج در نظر داشته باشید

غذا و داروها

قبل از انجام عمل جراحی با جراح خود در خصوص آنچه که از عمل انتظار دارید، صحبت کنید. جراح سابقه پزشکی شما را مورد بررسی قرار می‌دهد.

همچنین شما باید در مورد هرگونه داروی مصرفی و ابتلا به هر بیماری، با پزشک خود صحبت کنید.

جراح توصیه می‌کند که مصرف برخی داروها مانند رقیق‌کننده‌های خون یا NASID ها را حداقل باید سه هفته قبل از جراحی متوقف کنید. 

همچنین ممکن است نیاز باشد که قبل از عمل آزمایشات خاصی را انجام دهید.

قبل از اینکه لیپوساکشن در کرج برای بیماران انجام گیرد، مشاوره‌ای از سوی دکتر بلال دلشاد برای بیمار در نظر گرفته می‌شود که این موارد مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

  • نوع پوست شما
  • بهترین نوع لیپوساکشن برای شما
  • در خصوص اثربخشی و ایمنی روش
  • انتظارات واقع بینانه
  • هزینه‌ها
  • آلرژی شما به مصرف داروی خاصی

و در نهایت باید هرگونه سوال یا نگرانی که دارید از پزشک خود بپرسید.

اقدامات قبل از عمل 

قبل از عمل لیپوساکشن در کرج، جراح ممکن است با کشیدن خطوطی روی بدن، قسمت مورد نظر را مشخص کند. همچنین گاهی عکس گرفته می‌شود تا بتوان تصاویر قبل و بعد را با یکدیگر مقایسه کرد.

بسته به شرایط بیمار، پزشک بهترین روش لیپوساکشن را در نظر خواهد گرفت که این روش‌ها شامل موارد زیر است:

_لیپوساکشن تومیسنت

این نوع از رایج‌ترین نوع لیپوساکشن است. در این روش پزشک یک محلول استریل، مخلوطی از آب و نمک که به رفع چربی کمک می‌کند، داروی بی حس کننده مانند لیدوکائین برای تسکین درد و دارویی مانند اپی نفرین که منجر به انقباض رگ‌های خونی می‌شود، به ناحیه تحت درمان تزریق خواهد کرد.

سپس برش کوچکی را روی پوست ایجاد می‌کند و لوله نازکی به نام کانولا را زیر پوست قرار می‌دهد. کانولا چربی و مایعات را از بدن مکش می‌کند. 

مایعات بدن مجدد از طریق تزریق داخل وریدی به بدن وارد می‌شود.

_لیپوساکشن با کمک اولتراسوند

گاهی اوقات این نوع لیپوساکشن در کرج همراه با لیپوساکشن به روش قدیمی برای بیماران انجام می‌شود. در طول آن، جراح یک میله فلزی را وارد می‌کند که انرژی زیر پوست وارد شود. 

این انرژی وارد شده باعث پارگی دیواره‌های سلول چربی و شکستن چربی می‌شود تا چربی به این روش راحت‌تر از بدن خارج شود. در این روش احتمال آسیب‌ پوستی کاهش پیدا می کند.

_لیپوساکشن با کمک لیزر

این تکنیک از نور لیزر با شدت بالا برای تجزیه و حذف چربی استفاده می‌کند. در طی آن جراح یک فیبر لیزری از طریق یک برش کوچک وارد کرده و رسوبات چربی را امولسیون می‌کند. سپس چربی از طریق یک کانولا خارج خواهد شد.

_لیپوساکشن قدرتی یا پال

در این نوع لیپوساکشن از یک کانول استفاده می‌شود که در یک حرکت سریع به عقب و جلو حرکت می‌کند. ارتعاشات به جراح این امکان را می‌دهد تا چربی‌های سخت را راحت‌تر و سریع‌تر خارج کند. 

این روش گاهی منجر به درد و تورم کمتری می‌شود و به جراح این اجازه را می‌دهد تا چربی را با دقت بیشتری خارج کند.

در صورتی که نیاز به خارج کردن حجم زیادی از چربی باشد یا در گذشته لیپوساکشن انجام داده باشید، این روش را انتخاب خواهند کرد.

هزینه لیپوساکشن در کرج

پروسه لیپوساکشن در کرج

برخی از روش‌های لیپوساکشن ممکن است فقط بی‌حسی موضعی یا منطقه‌ای نیاز داشته باشند و بی حسی تنها در یک قسمت از بدن انجام گیرد. سایر روش‌ها ممکن است به بیهوشی عمومی نیاز داشته باشد. تیم جراحی علائم حیاتی را شما از جمله ضربان قلب، فشار خون و سطح اکسیژن، در طول عمل کنترل خواهد کرد. بسته به اینکه میزان خارج کردن چربی از بدن به چه میزان است، زمان عمل در هر فرد متفاوت خواهد بود. اگر تحت بیهوشی عمومی انجام گرفته باشد، ساعاتی در اتاق ریکاوری می‌مانید تا علائم شما تحت کنترل باشد.

بعد از عمل لیپوساکشن

معمولا انتظار می‌رود پس از عمل لیپوساکشن در کرج کمی‌ درد، تورم و کبودی بعد از عمل داشته باشید. پزشک دارو برای کمک به کنترل درد و آنتی بیوتیک برای کاهش خطر عفونت تجویز خواهد کرد. ممکن است جراح برش‌ها را باز بگذارد و لوله ای بنام درن‌ به صورت موقتی برای تخلیه مایعات و ترشحات قرار دهد. معمولا بیماران نیاز به پوشیدن لباس یا گن‌های مخصوص دارند تا منجر به کاهش تورم شود. باید مدتی قبل از شروع فعالیت‌های خود مانند بازگشت به کار یا انجام فعالیت‌های ورزشی صبر کنید. در طی این مدت ممکن است نتایج نهایی کانتورینگ بدن را شاهد نباشید.

لیپوساکشن در کرج چه مزایایی دارد؟

  • این عمل زیبایی یکی از راهکارهای دائمی برای حذف چربی در نواحی خاصی از بدن است.
  • با این روش فرم بدنی بهتری خواهید داشت.
  • می‌توانید لباس‌های مورد علاقه خود را خریداری کنید. 
  • به این خاطر که برای کانتورینگ بدن از برش‌های کوچکی استفاده می‌شود، از عوارض کمتری نسبت به سایر روش‌ها برخوردار بوده است.
  • از روش‌های کم تهاجمی و برش‌های کوچک استفاده می‌شود که تنها جای زخم کوچکی باقی خواهد ماند.
  • عمل جراحی کوتاه‌تر و کم‌خطرتری است.

مدت زمان بهبودی پس از لیپوساکشن در کرج

پزشک در خصوص نتایج پس از عمل با بیمار صحبت خواهد کرد. بسته به اینکه چه مقدار چربی و از کدام ناحیه برداشته می‌شود، روند و مدت زمان بهبودی در هر فردی متفاوت است. ممکن است نیاز به استفاده از گن یا لباس‌های مخصوصی پس از عمل داشته باشید که در صورت نیاز، پزشک به شما خواهد گفت.  استفاده از این گن‌ها به کاهش تورم کمک می‌کند، همچنین در برخی موارد ممکن است نیاز به تخلیه موقت در محل برش داشته باشید تا خون یا مایع اضافی از آن قسمت خارج شود.

مدت زمان بهبودی پس از لیپوساکشن

با وجود این که مدت زمان بهبودی در هر فردی متفاوت است؛ اما به‌طور کلی می‌توان گفت حدود دو هفته پس از جراحی می‌توان به فعالیت‌های روزمره خود بازگشت. ممکن است چند هفته پس از جراحی دچار چنین علائمی‌ شوید: کبودی، تورم، درد و... که بعد از مدتی با رعایت رژیم غذایی صحیح و انجام فعالیت های سبک تمام این عوارض کم کم ناپدید خواهند شد.

هزینه لیپوساکشن در کرج

هزینه لیپوساکشن در کرج به عوامل متعددی بستگی دارد. موارد تاثیرگذار در قیمت لیپوساکشن به شرح زیر است:

  • کلینیک و پزشکی که مراجعه می‌کنید.
  • مهارت و تجربه پزشک چقدر است.
  • بستگی به وسعت نیاز به انجام لیپوساکشن دارد.
  • نواحی که تحت عمل قرار می‌گیرد.

برای اطلاع دقیق از قیمت‌های انجام جراحی لیپوساکشن در کرج، باید به‌صورت حضوری مراجعه کنید تا اطلاعات لازم را پزشک برای شما شرح دهد.برای رزرو نوبت با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید.

اگر تصمیم به انجام جراحی پروتز سینه در کرج، لیپوماتیک در کرج، ابدومینوپلاستی در کرج یا پیکر تراشی دارید انتخاب یک پزشک فوق تخصص و ماهر در این زمینه بسیار می‌تواند به شما کمک کند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید