X
اینستاگرام دکتر دلشاد
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

پروتز سینه در کرج- هزینه پروتز سینه در کرج+ عکس و فیلم

09057734032 نوبت دهی
پروتز سینه در کرج- هزینه پروتز سینه در کرج+ عکس و فیلم

یکی از عمل های پر طرفدار در بین خانم ها انجام عمل پروتز سینه است. اگر ساکن کرج هستید و به دنبال یک جراح فوق تخصص و فلوشیپ پستان همچنین بهترین جراح پروتز سینه در کرج هستید می‌توانید با انجام مشاوره قبل از پروتز سینه و دریافت نوبت با شماره مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

دکتر بلال دلشاد
دکتر بلال دلشاد

پروتز سینه در کرج جزء یکی از عمل‌های زیبایی پرطرفدار در بین خانم‌هاست. با انجام این جراحی می‌توانید سایز سینه‌های خود را به فرم و اندازه دلخواه افزایش دهید. به همین جهت این عمل زیبایی محبوبیت زیادی در بین خانم‌ها دارد.

جراحان برای انجام این عمل زیبایی از ژل‌های سیلیکونی استفاده می‌کنند که نرم است و حسی شبیه به سینه‌های طبیعی ایجاد می‌کند. پروتزهای سینه به گونه‌ای هستند که پس از عمل، سینه کاملا در کاپ سوتین قرار می‌گیرد و کاملا حالت گردی را به سینه می‌دهد. انواع پروتز برای سینه وجود دارد که با توجه به نظر پزشک و شیوه تشخیص او انتخاب و جایگذاری می‌شود.

پروتز سینه برای بسیاری از خانم‌ها از جمله افرادی که به دلیل کاهش وزن، شیردهی، سو تغذیه و… کاهش سایز و افتادگی سینه داشته‌اند، بسیار کاربردی است.

همچنین افرادی که به دلیل بیماری سرطان سینه، سینه‌های‌شان طی عمل جراحی برداشته شده است، با این عمل زیبایی می‌توانند زیبایی دو چندان به ظاهر و اندام خود ببخشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله درمان سرطان سینه در کرج را مطالعه کنید. دکتر بلال دلشاد تنها فوق تخصص جراحی پستان در کرج، یک انتخاب مناسب برای درمان بیماری‌های پستان می‌باشد که با خیالی آسوده می‌توانید نزد ایشان مشاوره و نوبت دریافت کنید.

منظور از پروتز سینه چیست؟

همانطور که پیش از این گفتیم این عمل جراحی به هدف بزرگ‌تر کردن سایز سینه انجام می‌شود. ایمپلنت سینه در زیر بافت سینه یا ماهیچه‌های قفسه سینه قرار می‌گیرد. خانم‌ها با انجام دادن این عمل جراحی، اعتماد به نفس بیشتری دارند و همچنین به ظاهر سینه دلخواهی که در نظر داشته‌اند می‌رسند.

اگر قصد بزرگ‌تر کردن یا فرم دادن سینه با پروتز سینه در کرج را دارید، باید به بهترین جراح پستان در کرج مراجعه کنید تا پروتز را با دقت بالا جهت نتیجه بهتر و کاهش هرگونه عوارض احتمالی انجام دهد.

پروتز سینه در کرج

پروتز سینه در کرج به چه اهدافی انجام می‌گیرد؟

پروتز با حجیم‌تر کردن سینه، زیبایی بیشتری به اندام می‌بخشد که برای این دسته از افراد با هدف رفع نواقصی انجام می‌شود:

  • برای افرادی که سینه‌های کوچکی دارند و این امر باعث شده که اعتماد به نفس خود را از دست بدهند، می‌تواند عمل خوبی باشد. با داشتن سینه‌های بزرگ‌تر و خوش‌فرم اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.
  • پس از بارداری یا کاهش وزن زیادی که داشته‌اید، سایز سینه‌ها کاهش یافته‌ و حالت اولیه خود را ندارد.
  • همچنین جهت رفع نواقصی‌ به دلیل جراحی که در گذشته در سینه انجام شده است، کاربرد دارد.

پروتز سینه چه خطراتی دارد؟

پروتز سینه خطرات احتمالی مختلفی را به همراه دارد که این موارد به شرح زیر است:

این موارد ذکر شده از خطرات احتمالی است که پس از پروتز سینه ایجاد می‌شود. در صورتی که در انتخاب پزشک خود دقت کافی داشته باشید و پزشک با مهارتی عمل را انجام دهد، احتمال ایجاد هر یک از این عوارض به حداقل خواهد رسید.

آمادگی قبل از انجام پروتز سینه در کرج

باید قبل از انجام هرگونه اقدامی در خصوص اندازه و ظاهر سینه با جراح مشورت داشته باشید. پزشک انواع ایمپلنت‌ها و همچنین انواع تکنیک‌های جراحی را برای شما ذکر خواهد کرد.

قبل از تصمیم به عمل جراحی موارد زیر را در نظر داشته باشید:

پروتز سینه برای رفع افتادگی سینه نیست!

جراح ممکن است علاوه بر بزرگ‌تر کردن سینه، گزینه دیگری یعنی لیفت سینه را برای اصلاح افتادگی سینه توصیه کند.

تضمینی برای مادام العمر بودن پروتز سینه نیست!

میانگین طول عمر پروتز ۱۰ سال است. پارگی ایمپلنت یک مشکل احتمالی است. همچنین سینه‌ها همراه با افزایش سن پیر می‌شوند و عواملی مانند افزایش وزن یا کاهش وزن منجر به تغییراتی در ظاهر سینه خواهد شد که بعد از مدتی نیاز به تعویض پروتز سینه می‌باشد.

ماموگرافی را پیچیده و چالش‌برانگیز می‌کند!

اگر پروتز سینه دارید، علاوه بر ماموگرافی معمولی، به اقدامات تخصصی‌تری احتیاج خواهد بود. شاید برای شما سوال باشد که ماموگرافی چیست و چه کاربردی دارد؟ در جوا این سوال اگر بخواهیم به صورت مختصری پاسخی در خور بدهیم باید گفت ماموگرافی آزمایشی با تابش پرتوهای خفیف اشعه X است که یکی از روش‌های سریع و کم خطا برای تشخیص سرطان سینه به حساب می‌آید. بعضا نیاز است افراد سونوگرافی سینه نیز انجام دهند. اگر ساکن کرج هستید می‌توانید زیر نظر دکتر دلشاد سونوگرافی سینه در کرج را انجام دهید.

ممکن است شیردهی با مشکل مواجه شود!

برخی از خانم‌ها می‌توانند پس از پروتز کردن سینه بدون هیچ مشکلی، شیردهی داشته باشند. با این حال ممکن است شیردهی بعد از پروتز سینه برای برخی افراد چالش برانگیز باشد که در صورت غیر طبیعی بودن باید به پزشک مراجعه کرد.

انجام پروتز سینه تحت پوشش بیمه نیست!

تا زمانی که پروتز سینه مانند ماستکتومی برای سرطان سینه، ضرورتی نداشته باشد، بزرگ کردن سینه تحت پوشش بیمه نیست. باید تمامی هزینه‌های مرتبط با پروتز سینه را پرداخت کنید.

ممکن است پس از خارج کردن پروتز از سینه به جراحی‌های بیشتری نیاز داشته باشید!

اگر تصمیم به خارج کردن پروتز داشته باشید، ممکن است برای حفظ ظاهر سینه نیاز به لیفت سینه یا جراحی‌های اصلاحی برای کمک به بهبود سینه باشد.

غربالگری برای پارگی ایمپلنت سیلیکونی توصیه می‌شود. FDA توصیه می‌کند که ۵ تا ۶ سال پس از قرار دادن پروتز باید غربالگری پارگی پروتز با MRI انجام شود. 

سپس هر دو تا سه سال یک‌بار، MRI توصیه می‌شود. سونوگرافی یک روش غربالگری جایگزین است مگر اینکه علائمی‌ داشته باشید.

ممکن است قبل از جراحی نیاز به ماموگرافی اولیه داشته باشید. پزشک داروهای خاصی را قبل از جراحی برای بیمار در نظر می‌گیرد. 

به‌طور مثال خودداری از مصرف آسپرین یا سایر داروهایی که می‌توانند خونریزی را افزایش دهند، بسیار مهم است.

اگر سیگار می‌کشید، جراح از شما می‌خواهد برای مدتی، حدود ۴ تا ۶ هفته قبل و بعد از جراحی سیگار را ترک کنید.

هزینه پروتز سینه

طی عمل جراحی پروتز سینه در کرج

احتمالا افرادی که پروتز انجام می‌دهند، همان روز به خانه باز می‌گردند. به ندرت نیاز به بستری شدن دارند.

گاهی اوقات عمل بزرگ کردن سینه با بی حسی موضعی انجام می‌شود. در حالی که به هوش هستید، سینه بی حس می‌شود. اما، در اغلب مواقع بزرگ کردن سینه طی بیهوشی انجام می‌شود.

برای قرار دادن پروتز در سینه برش در یکی از این بخش‌ها ایجاد می‌شود:

  • زیر چین سینه (زیر سینه)
  • زیر بازو (زیر بغل)
  • اطراف نوک سینه (پری آرئولار)

پس از ایجاد یک برش، جراح بافت سینه را از ماهیچه‌ها و بافت همبند قفسه سینه جدا می‌کند.

ایمپلنت‌های سالین خالی وارد می‌شوند و پس از قرار گرفتن در محل مورد نظر، با آب نمک استریل پر خواهند شد. ایمپلنت‌های سیلیکونی از قبل با ژل سیلیکون پر شده‌اند.

زمانی که پروتز در جای خود قرار می‌گیرد، جراح قسمت برش خورده را با بخیه می‌بندد و آن را پس از بخیه پانسمان می‌کند.

بعد از عمل پروتز سینه در کرج

  • درد و تورم یا گاهی کودی تا چند هفته پس از جراحی وجود دارد.
  • احتمال اینکه که زخم‌ها به مرور زمان محو شوند، وجود دارد؛ اما به‌طور کامل رفع نخواهند شد.
  • طی مدت زمان بهبودی باید از بانداژهای مخصوص یا سوتین‌های ورزشی استفاده کنید. جراح ممکن است داروهای مسکن را تجویز کند.
  • باید به تمامی‌ توصیه‌هایی که پزشک پس از جراحی به شما گوشزد کرده است، توجه داشته باشید. 
  • اگر محل کار شما فعالیت فیزیکی ندارد، می‌توانید طی چند هفته به محل کار خود بازگردید.
  • حداقل به مدت ۲ هفته از فعالیت‌های شدید یا هر چیزی که نبض یا فشار خون شما را افزایش می‌دهد، خودداری کنید.
  • طی روند بهبودی به یاد داشته باشید که سینه‌های شما نباید هیچ تماس فیزیکی یا حرکت شدید داشته باشد.
  • اگر پزشک از بخیه‌های جذبی استفاده نکرده باشد یا لوله تخلیه را در نزدیکی سینه قرار داده است، برای برداشتن آن نیاز به مراجعه به پزشک خواهید داشت.
  • اگر متوجه گرمی یا قرمزی در سینه خود شدید یا تب دارید، ممکن است عفونت داشته باشید. در اسرع وقت با پزشک خود تماس بگیرید.
  • همچنین در صورت تنگی نفس یا درد قفسه سینه به پزشک خود مراجعه کنید.

بعد از عمل پروتز سینه

آشنایی با انواع اصلی پروتز سینه

ایمپلنت‌های سالین

ایمپلنت‌های سالین با محلول نمکی استریل مانند آب نمک پر می‌شوند. محلول در یک نگهدارنده سیلیکونی نگهداری می‌شود. این پروتزها را می‌توان با مقادیر مختلف محلول نمکی پر کرد.

اگر ایمپلنت سالین نشت کند، محلول به‌طور طبیعی توسط بدن جذب و دفع می‌شود. 

سیلیکونی

پروتزهای پر شده با ژل سیلیکونی از یک پوسته بیرونی سیلیکونی پر شده از ژل سیلیکونی است. 

بیمارانی که این نوع پروتز را انتخاب می‌کنند باید در مقایسه با بیمارانی که نوع محلول نمکی استفاده می‌کنند، باید معاینات منظم‌تری توسط پزشک داشته باشند. با ام آر آی یا اسکن اولتراسوند می‌توان وضعیت پروتزها را مورد بررسی قرار داد.

پروتزهای کامپوزیتی

پروتزهای کامپوزیتی جایگزین ممکن است با رشته پلی پروپیلن، روغن سویا یا مواد دیگر پر شوند، که استفاده کمتری نسبت به انواع دیگر دارند.

لیفت و پروتز چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

لیفت و پروتز کاملا متفاوت از یکدیگر هستند. لیفت سینه برای افتادگی سینه کاربرد دارد؛ اما، هدف از پروتز سینه در کرج بزرگ‌تر کردن و حجم‌دهی به سینه است، در واقع با این روش نمی‌توان افتادگی سینه را برطرف کرد.

در نهایت اگر سینه‌های افتاده‌ای دارید، باید لیفت سینه را برای رفع این مشکل در نظر داشته باشید.

منظور از ماستوپکسی چیست؟

گاهی اوقات ممکن است برای رسیدن به نتیجه دلخواه سینه به دو عمل همزمان یعنی لیفت و پروتز سینه نیاز باشد که به انجام این عمل به صورت همزمان، ماستوپکسی گفته می‌شود.

حال ممکن است برخی از افراد نیاز به کوچک کردن سینه داشته باشند. به‌طور کلی در طول این روش اقدامات لازم برای خوش فرم شدن سینه‌ها انجام می‌شود.

هزینه پروتز سینه در کرج چقدر است؟

قبل از هرچیز باید بگوییم که باید هزینه‌های پروتز سینه را تماما خودتان پرداخت کنید. مگر اینکه بیمار، به دلیل بیماری سرطانی نیاز به انجام این عمل جراحی داشته باشد.

هزینه این عمل زیبایی بسته به عوامل مختلفی تعیین می‌شود:

  • مهارت و تجربه پزشک
  • کلینیک که مراجعه می‌کنید.
  • نوع پروتزی که انتخاب می‌شود و…

بهتر است قبل از در نظر گرفتن قیمت، کیفیت و نتیجه مطلوب را در نظر بگیرید و سپس تحقیقات لازم را در خصوص پزشک مورد نظر خود انجام دهید.

مراقبت های پس از پروتز سینه

آیا پروتز سینه باعث سرطان می‌شود؟

پروتز سینه در کرج منجر به سرطان سینه نمی‌شود و شانس ابتلا به این بیماری در شما افزایش پیدا نمی‌کند؛

اما، تحقیقاتی که در این خصوص انجام شده نشان می‌دهد،  یک ارتباط بین سرطان سینه و پروتز سینه وجود داشته و خانم‌هایی که دارای پروتز هستند شانس بیشتری در خصوص ابتلا به لنفوم سلول بزرگ آناپلاستیک (ALCL) دارند.

ACLC نوعی لنفوم غیر هوچکین است. نوعی سرطانی است که در سیستم لنفاوی شما (سیستمی‌ که به بدن کمک می‌کند تا با عفونت و بیماری مبارزه کند) شروع می‌شود و در سلول‌های خونی قوی‌تر خواهد شد.

چه زمانی نیاز به تعویض پروتز است؟

معمولا پروتزهایی که برای سینه استفاده می‌شود، دوام بالایی دارند. میانگین مدت زمان نیاز به تعویض ۱۰ سال است؛ اما، بسیاری از افراد نیز هستند که طی مدت طولانی‌تری از پروتز استفاده می‌کنند.

در هر صورت باید چکاپ و معاینات منظم توسط پزشک صورت بگیرید تا در صورت وجود پارگی یا هر موردی که نیاز به تعویض داشته باشد، توسط پزشک صورت گیرد.

آیا بعد از پروتز سینه در کرج می‌توان سفر هوایی انجام داد؟

پس از بهبودی کامل از عمل جراحی می‌توانید هر فعالیتی را که در گذشته انجام داده‌اید  از جمله پرواز هوایی داشته باشید.

با این حال اکثر پزشکان توصیه می‌کنند بهتر است دو روز تا دو هفته صبر کنید و مطمئن شوید که بدن شما به‌طور طبیعی بهبود پیدا می‌کند و هیچ گونه عارضه یا عفونتی رخ نمی‌دهد.

قبل از پرواز بهتر است به مدت ۲ روز صبر کنید و پس از بهبودی و استراحت پرواز داشته باشید.

آیا پروتز سینه دائمی است؟

پروتز سینه در کرج دائمی نیست و خانم‌ها ممکن است طی مدت ۱۰ تا ۲۰ سال پروتز سینه داشته باشند. به‌طور کلی عوامل مختلفی از ضربه یا تحرک می‌تواند مدت زمان ماندگاری پروتزها را مشخص کند.

در برخی از موارد ممکن است فردی نیاز به جراحی مجدد پروتز سینه داشته باشد.

بهترین سن انجام پروتز سینه در کرج

انجام این عمل زیبایی در هر سنی امکان‌پذیر است، اگرچه بهترین سن برای موفقیت‌آمیز بودن نتایج بین سنین ۱۸ تا ۵۰ سالگی است.

بهترین پزشک برای پروتز سینه در کرج

برای یافتن بهترین پزشک باید با بیمارانی که با پزشک مد نظر شما جراحی داشته‌اند، مشورت داشته باشید و میزان رضایت آنها را جویا شوید و نمونه کار هر کلینیکی که مراجعه می‌کنید را مشاهده کنید.

در صورتی که پزشک خاصی را در نظر دارید، بهتر است قبل از انجام هر گونه اقدامی با پزشک گفتگو داشته باشید.

انتخاب بهترین پزشک جراح پروتز سینه بسیار مهم است؛ چراکه، نتایج خوبی را پس از عمل شاهد خواهید بود و میزان عوارض ناشی از عمل به حداقل میزان خود می‌رسد.

اگر قصد بزرگ‌تر کردن سینه با پروتز سینه را دارید، باید به بهترین فوق تخصص جراحی پستان مراجعه کنید تا پروتز را با دقت بالا جهت نتیجه بهتر و کاهش هرگونه عوارض احتمالی انجام دهد.

بهترین پزشک پروتز سینه

تفاوت ماموپلاستی و پروتز سینه

عده ای تصور می‌کنند که ماموپلاستی همان پروتز سینه است اما این جمله نادرست است زیرا در عمل ماموپلاستی افراد به منظور کوچک کردن سایز و اندازه سینه همچنین تغییرات فرم افتادگی ناشی از بزرگ بودن سینه دست به انجام چنین جراحی می‌زنند. اما در جراحی پروتز سینه افراد به دلیل کوچک بودن سایز سینه خود اقدام به بزرگ کردن سینه با استفاده از ایمپلنت های متفاوت می ‌کنند. اگر تصمیم به انجام  عمل پروتز سینه در کرج یا عمل ماموپلاستی در کرج دارید، می‌توانید با شماره‌ی مندرج در سایت که مربوط به قسمت نوبت دهی می‌باشد تماس حاصل نمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید