X
اینستاگرام دکتر دلشاد
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

آیا بعد از ابدومینوپلاستی می‌توان باردار شد؟

09057734032 نوبت دهی
بارداری بعد از ابدومینوپلاستی

باریک شدن عضلات شکمی برای زنانی که بارداری های مکرر داشته‌اند می‌تواند در ظاهر شکم آنها تغییرات چشمگیری ایجاد کند. همچنین از سوی دیگر بارداری بر عضلات شکمی فشاربسیاری وارد می‌کند و باعث کشش عضلات این ناحیه می‌شود که به این دلیل بارداری می‌تواند بر نتیجه جراحی ابدومینوپلاستی تاثیر منفی داشته باشد.

دکتر بلال دلشاد
دکتر بلال دلشاد

در حقیقت بارداری بعد از ابدومینوپلاستی اصلاً نمی‌تواند منطقی باشد زیرا تحمل درد و دوره نقاهت در این جراحی بسیار طاقت فرساست و بارداری مجدد می‌تواند تمام صبر و مراقبت های بعد از ابدومینوپلاستی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین توصیه دکتر بلال دلشاد همواره بر این است که عمل ابدومینوپلاستی بعد از آخرین بارداری انجام شود. از آنجایی که بارداری باعث کشش مجدد عضلات شکم می‌شود، کاملاً نتیجه جراحی شکم یا تامی تاک را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

انجام جراحی ابدومینوپلاستی و بارداری بعد از آن

افراد بعد از انجام جراحی ابدومینوپلاستی نیز همچنان باید رژیم غذایی سالم و برنامه ورزشی منظمی را در پیش بگیرد تا درگیر برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی نشوند. اما باز هم احتمال دارد که تجمع چربی در ناحیه شکم و یا شل شدن عضلات شکمی بر ظاهر شکم تاثیر بگذارد. بنابراین جراحی ابدومینوپلاستی به این دست از افراد توصیه می‌شود تا بتوانند بدن متناسب با ایده‌آل خود داشته باشند.

جراحی تامی تاک یا ابدومینوپلاستی یک روش جراحی لاغری شکم است که پوست و چربی های اضافه شکم را برداشته و عضلات شل و ضعیف شکمی را سفت می‌کنند.

اگر بخواهیم از جنبه پزشکی این جراحی را بررسی کنیم، باید گفت که تامی تاک یک روش جراحی زیبایی شکم است بنابراین قابلیت باروری یک زن را به صورت کامل از بین نمی‌برد. یک زن سالم که در سنین باروری قرار داشته باشد، به راحتی می‌تواند بعد از انجام جراحی ابدومینوپلاستی باردار شود.

ولی اگر بخواهیم از لحاظ زیبایی بارداری بعد از عمل ابدومینوپلاستی را بررسی کنیم، باید گفت بعد از جراحی ابدومینوپلاستی اگر فرد باردار شود دوباره پوست شکمشان شل شده و تمام نتایج جراحی از بین خواهد رفت.

بنابراین دکتر بلال دلشاد توصیه می‌کند، بعد از آخرین بارداری خود اقدام به انجام جراحی ابدومینوپلاستی کنید.

دکتر بلال دلشاد فلوشیپ و فوق تخصص جراح پلاستیک و زیبایی، با استفاده از تکنیک های روز دنیا و دستگاه های مجهز و پیشرفته به انجام جراحی های زیبایی می پردازد و از ایجاد عوارض ابدومینوپلاستی و سایر عوارض جراحی های زیبایی جلوگیری می‌کند. جهت مشاوره با بهترین جراح زیبایی شکم در کرج می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و یا به آدرس اینستاگرام دکتر بلال دلشاد مراجعه کنید.

بارداری بعد از انجام عمل ابدومینوپلاستی

آیا بارداری بعد از ابدومینوپلاستی خطرناک است؟

احتمال بارداری بعد از ابدومینوپلاستی وجود دارد اما آیا خطری مادر و جنین را تهدید می‌کند؟ افرادی که جراحی ابدومینوپلاستی انجام داده‌اند و حال باردار هستند، به دلیل اینکه در جراحی ماهیچه های شکمی سفت و کشیده شده‌اند، در ماه های اول شکم خیلی بزرگی نخواهند داشت که این مورد کاملاً طبیعی است. با بزرگ شدن جنین، شکم فرد هم به مرور بزرگ خواهد شد. بنابراین باید گفت که هیچ خطری مادر و جنین را تهدید نمی کند.

آیا بارداری بعد از ابدومینوپلاستی خطرناک است؟

تاثیر بارداری بر پوست شکم

سن، نوع پوست و میزان افزایش وزن افراد بسیار به میزان تاثیر بارداری بر روی پوست شکم بستگی دارد. افراد باید تمامی جوانب جراحی را بررسی کنند تا بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند. برای دریافت مشاوره نزد بهترین جراح ابدومینوپلاستی در کرج کافیست با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید.

تاثیر بارداری بر پوست شکم بعد از ابدومینوپلاستی



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید