X
اینستاگرام دکتر دلشاد
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

قاعدگی (پریود) بعد از ابدومینوپلاستی

09057734032 نوبت دهی
قاعدگی (پریود) بعد از ابدومینوپلاستی

نه تنها عمل ابدومینوپلاستی بلکه هر نوع عمل جراحی که در ناحیه شکم انجام شود، ممکن است اختلالات قاعدگی ایجاد کند. عمل ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و لیپوساکشن همگی باعث بی نظمی در چرخه قاعدگی می‌شوند که معمولاً بعد از مدت کوتاهی سیکل قاعدگی به حالت طبیعی خود بازمی‌گردد. یکی از دلایلی که موجب پریود نشدن بعد از عمل ابدو می‌شود، افزایش هورمون‌های استروژن است که در ادامه به بررسی عوام و موارد مربوطه می‌پردازیم.افزا

دکتر بلال دلشاد
دکتر بلال دلشاد

عمل ابدومینوپلاستی

بیمارانی که عمل ابدومینوپلاستی انجام می‌دهند، ممکن است در حین و بعد از عمل دچار خونریزی های شدید شوند که هیچ یک مرتبط با سیکل قاعدگی نیست و از عوارض این جراحی زیبایی شکم محسوب می‌شود.

طبق آزمایشات و تحقیقات صورت گرفته سیکل قاعدگی تاثیری بر میزان خونریزی بعد و حین عمل بر روی نواحی حساس و هورمونی ندارد.

چرخه قاعدگی بعد از عمل ابدومینوپلاستی

اثرات سیکل قاعدگی بر روی بافت های بدن

سیکل قاعدگی بر روی بعضی بافت ها تاثیر چشمگیری دارد که قابل انکار نیست. سیکل و دوره قاعدگی نباید شما را از انجام عمل ابدومینوپلاستی در کرج دلسرد کند، در واقع نیازی برای به تعویق انداختن زمان انجام عمل ابدومینوپلاستی در دوران پریودی نیست.

از آنجایی که شکم یک اندام هورمونی و حساس نیست می‌توان در هر زمانی نسبت به انجام این جراحی زیبایی شکم اقدام کرد اما برای انجام عمل ماموپلاستی در کرج تمامی چرخه قاعدگی بررسی می‌شود تا عوارضی ایجاد نشود.

اثرات سیکل قاعدگی بر روی بافت های بدن

تاثیر چرخه قاعدگی بر خونریزی در بیماران ابدومینوپلاستی

خونریزی بعد از عمل ابدومینوپلاستی (Abdominoplasty) یکی از عوارض شایع این جراحی است. پیشگیری از خونریزی یا کاهش دفعات خونریزی حین و بعد از عمل، بسیاری از جراحان را برای رفع این مشکل درگیر کرده است.

ابدومینوپلاستی عملی است که در آن ممکن است بیمار خون بسیار زیادی را از دست بدهد و نیاز به تزریق خون داشته باشد. پریود نشدن بعد از عمل ابدومینوپلاستی یکی از دغدغه‌های بیماران بعد از جراحی است که می‌تواند طول درمان را برای افراد سخت کند. بنابراین بهتر است درباره چرخه قاعدگی خود با پزشک معالج صحبت کنید و برای پیشگیری از بروز عوارض ابدومینوپلاستی مانند خونریزی شدید، تمام نکات گفته شده توسط پزشک را رعایت کنید.

تاثیر چرخه قاعدگی بر خونریزی ابدومینوپلاستی

در این مطلب عامل اصلی پریود نشدن پس از انجام عمل ابدومینوپلاستی را به شما معرفی کردیم. تغییرات هورمونی، استرس و تنش زیاد و یا حتی داروهایی که پزشک برای شما تجویز می‌کند، می‌تواند دلیلی بر برهم خوردن سیکل قاعدگی شما باشد که جای نگرانی ندارد مگر اینکه بیش از ۶۰ روز از پریود قبلی گذشته باشد که در این صورت باید به کلینیک پزشک زنان مراجعه کنید تا معاینات لازم انجام شود.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید