X
اینستاگرام دکتر دلشاد
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

انتقال چربی (ترانسفر چربی) با لیپوماتیک

09057734032 نوبت دهی
انتقال چربی (ترانسفر چربی) با لیپوماتیک

در این روش از طریق لیپوساکشن یا لیپوماتیک، چربی اطراف شکم یا قسمت های بالایی ران فرد را خارج کرده و پس از انجام برخی اعمال به بخش های مورد نیاز تزریق می‌شود. در ادامه به بررسی زوایای مختلف این جراحی می‌پردازیم.

دکتر بلال دلشاد
دکتر بلال دلشاد

انتقال چربی به باسن چگونه انجام می‌شود؟

انتقال چربی به باسن از طریق عمل لیپوماتیک انجام می‌شود. با انجام این جراحی برای خارج کردن چربی های زائد از نواحی مختلف بدن می‌توانید به نواحی مورد نظر خود چربی های خارج شده را انتقال دهید. از آنجا که در این روش ترانسفر چربی، از چربی های بدن خود شخص استفاده می شود، احتمال بروز عوارض بسیار کمتر خواهد بود. به این روش جراحی، ترانسفر چربی یا تزریق چربی گفته می شود. به طور معمول این چربی های خارج شده به باسن ، دست ها و صورت منتقل می شود.

انتقال چربی به باسن چگونه انجام می‌شود؟

انتقال چربی از طریق عمل لیپوماتیک چگونه انجام می شود؟ 

با استفاده از عمل لیپوماتیک چربی توسط جراح از ناحیه مشخص خارج شده و پس از خالص شدن و تبدیل شدن به مایع به قسمت دیگر بدن تزریق می‌شود. مدت زمان انجام این عمل بسیار به بخشی که قرار است چربی به آن ترانسفر شود بستگی دارد بنابراین در این مورد اطلاعات دقیق تر توسط پزشک در اختیار شما قرار داده می‌شود.

آیا تزریق چربی به باسن درد دارد؟ 

اغلب روش های انتقال چربی، تحت بیهوشی عمومی انجام می شوند. شما در طول عمل هیچ احساس دردی نخواهید داشت.

بعد از انتقال چربی به باسن امکان سفر با هواپیما وجود دارد؟

بیماران می توانند ۱۰ روز بعد از عمل ترانسفر چربی به روش لیپوماتیک، با هواپیما سفر کنند.

مراقبت های بعد از عمل تزریق چربی به روش لیپوماتیک

افراد باید پس از انجام عمل ترانسفر چربی به باسن، چندین روز استراحت کنند و داروهای تجویز شده را به درستی طبق دستور پزشک مصرف کنند. استعمال دخانیات و الکل اکیداً در این دوره ممنوع است. بیماران باید به مدت یک ماه پس از عمل هیچ فعالیت سنگینی انجام ندهند و از بلند کردن اجسام سنگین خودداری نمایند. بعد از یک هفته کم کم باید پیاده روی سبک را شروع کنید تا تورم بدن کمتر شود. ورزش بعد از عمل لیپوماتیک بسیار توصیه می‌شود. همچنین گردش خون مناسب بسیار به کمتر شدن این عوارض کمک می‌کند.  بعد از انجام این تزریق حتما طبق تشخیص پزشک باید از گن های طبی مخصوص عمل لیپوماتیک به صورت مرتب استفاده کنید.

مراقبت های بعد از تزریق چربی به روش لیپوماتیک

یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی که بسیار ترند شده و بسیاری از افراد به سراغ چنین جراحی می‌روند، لیفت باسن برزیلی است که به آن انتقال چربی به باسن نیز می‌گویند. اغلب افراد به دنبال دستیابی به اندام ساعت شنی و باریک هستند که از طریق ترانسفر چربی با عمل لیپوماتیک، رسیدن به این خواسته چندان هم غیر ممکن نیست. جراحی لیفت باسن برزیلی، باسن را بزرگ و برجسته می‌کند و از طریق پیوند چربی انجام می‌شود.

هدف از جراحی انتقال چربی چیست؟

با استفاده از این روش لیپوماتیک، می‌توانید چربی ها را از قسمت هایی از بدن که می‌خواهید خالی از هرگونه چربی زائد باشد برداشته و به محلی دیگر که نیاز به افزایش حجم دارد انتقال دهید. این قسمت ها می‌تواند شامل هیپ دیپ یا گودی بغل ران، سینه، باسن، صورت و دست و پا باشد.

هدف از جراحی انتقال چربی چیست؟

بهبودی بعد از تزریق چربی به باسن چقدر طول می کشد؟

بهبودی بعد از انجام این جراحی زیبایی چندان طولانی نیست اما به شرطی که تمام دستورات پزشک را کامل و بی نقص انجام دهید. دوره نقاهت برای پیوند چربی به باسن از روش عمل لیپوماتیک ۱۰ الی ۱۴ روز است. اما زمان بهبودی کامل ممکن است حدود چهار تا شش هفته طول بکشد.

چه مقدار چربی برای جراحی لیفت باسن برزیلی مورد نیاز است؟

شاخص وزنی مشخص، مهم ترین عامل تعیین کننده میزان چربی قابل ترانسفر به سایر نقاط بدن است. در زمان مشاوره با دکتر بلال دلشاد فوق تخصص جراحی فلوشیپ، پستان و زیبایی در کرج شما می توانید نتیجه‌ی مورد نظر را با دکتر در میان گذاشته و از مناسب بودن وزن و بدن خود برای انجام این جراحی آگاه شوید.

مراجعه کنندگان باید از یک شاخص توده بدنی (BMI) استاندارد برخوردار باشند. کسانی که مایل به انجام جراحی پیوند چربی به باسن هستند حداقل باید BMI شان زیر ۳۰ و بالاتر از ۲۳ باشد. هر چه این شاخص بیشتر باشد ممکن است عوارض و خطرات جانی در پی داشته باشد که توصیه می‌کنیم حتماً قبل از انجام هر جراحی مانند ماموپلاستی در کرج، پروتز سینه در کرج، لیپوماتیک در کرج، لیپوساکشن در کرج و... حتما با پزشک مشورت کرده و معاینات لازم را انجام دهید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید