X
اینستاگرام دکتر دلشاد
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی

09057734032 نوبت دهی
برگشت شکم بعد از عمل ابدومینوپلاستی

با انجام عمل ابدومینوپلاستی، می‌توان شکمی بدون پوست اضافه و افتادگی داشت و از شر چربی های اضفی و سرسخت خلاص شد. این روش، یکی از روش های به روز دنیا برای تناسب اندام در سریع ترین زمان ممکن محسوب می شود.

دکتر بلال دلشاد
دکتر بلال دلشاد

شکم در اثر گذراندن برخی از دوره های زندگی و دلایلی مانند: افزایش سن، وراثت، بارداری و تغییرات وزن دچار افتادگی و شل شدن می‌شود. عمل ابدومینوپلاستی یکی از روش های جراحی لاغری برای به دست آوردن یک تناسب اندام ایده‌آل می‌باشد که بسیاری از افراد برای رفع مشکل افتادگی شکم خود از این روش استفاده می‌کنند.

نکته ای که باید در اینجا گوشزد کرد این است که این جراحی قرار نیست معجزه کند. یک پزشک حاذق تمام روند جراحی و نتیجه آن را به بیماران توضیح داده و تمامی تصورات غلط و درخواست های غیر منطقی آنها را برطرف می‌کند. اما همچنان بسیاری بعد از فهمیدن و کسب اطلاعات درباره این جراحی، برایشان سوال پیش می‌اید که آیا عمل ابدومینوپلاستی برگشت دارد؟ چه دلایل باعث برگشت شکم بعد از عمل ابدومینوپلاستی می‌شود؟

در ادامه تمامی سوال های مبهم در ذهن شما جواب خواهند گرفت و می‌توانید یک تصمیم درست بگیرید.

آیا عمل ابدومینوپلاستی شکم برگشت دارد؟

بعد از گرفتن تصمیم درست و مشورت با پزشک حال می‌توانید اقدام به انجام جراحی ابدومینوپلاستی نمایید. نکته ای در هنگام عمل ابدومینوپلاستی باید در نظر داشته باشید برگشت پذیر بودن شکم است. برخی افراد بعد از جراحی در دوران نقاهت هیچ مراقبتی از خود و شیوه غذا خوردن و فعالیت های ورزشی خود نمی‌کنند و توقع دارند نتایج جراحی همچنان باقی بماند. در صورتی که بعد از جراحی اگر تمام مراقبت های بعد از عمل ابدومینوپلاستی را به موقع انجام دهید، می‌توانید از نتایج جراحی لذت ببرید. پس تقریبا می‌توان گفت که هیچ عمل زیبایی بدون برگشتی وجود ندارد و باید پس از هر عمل زیبایی، دوره نقاهت اصولی و مراقبت های لازم را تحت نظر پزشک انجام داد.

چه افرادی برای انجام عمل ابدومینوپلاستی مناسب هستند؟

  • افراد فاقد بیماری مزمن
  • افراد دارای توده بدنی بیش از 30
  • افراد دارای وزن ثابت
  • افراد به دور از هرگونه دخانیات
  • افراد واقع بین نسبت به نتایج عمل
  • افراد فاقد اعتماد به نفس
  • افراد دارای پوست شکم شل و افتاده

علت برگشت شکم بعد از عمل ابدومینوپلاستی چیست؟

اگر قصد دارید که عمل ابدومینوپلاستی انجام دهید بهتر است در قدم اول یک تیم پزشکی حاذق و با تجربه را برای انجام این جراحی برگزینید. دکتر بلال دلشاد فوق تخصص جراحی های زیبایی و فلوشیپ بهترین گزینه برای انجام جراحی ابدومینوپلاستی در کرج می‌باشد.

تصور غلط و فراگیری که در بین زیباجویان امروزه وجود دارد این است که فکر می‌کنند با انجام عمل ابدومینوپلاستی می‌توانند یک عمر شکمی تخت و صاف داشته باشند. بله شما می‌توانید یک عمر شکم تخت و صاف داشته باشید اما به شرطی که رژیم غذایی سفت و سخت خود را تحت هیچ شرایطی رها نکنید و به صورت مداوم ورزش کنید. رعایت تمامی نکات مراقبتی در دوران نقاهت و بعد از آن می‌توانید باقی ماندن نتایج جراحی را تضمین کند.

دلایل برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی

دلایل برگشت شکم بعد از عمل ابدومینوپلاستی

بارداری بعد از ابدومینوپلاستی

اگر تصمیم به انجام جراحی ابدومینوپلاستی داشته باشید پزشک حتماً به شما خواهد گفت که بعد از ابدومینوپلاستی نباید باردار شوید. باردار شدن باعث برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی خواهد شد. اگر هنوز تصمیمی مشخص برای موضوع بارداری خود ندارید، بهتر است عمل ابدومینوپلاستی خود را کمی عقب بیندازید تا مجبور نشوید بعد از بارداری مجدد جراحی ابدومینوپلاستی انجام دهید.

عدم توجه به رژیم غذایی بعد از ابدومینوپلاستی

بعد از جراحی تحت هیچ شرایطی نباید در رژیم غذایی خود روال سابق را در پیش بگیرید. باید مصرف غذاهای فست فودی، چرب، پر کلسترول و در کل پرخوری را کنار بگذارید و به تمامی توصیه های پزشک عمل کنید. پزشک بعد از جراحی ابدومینوپلاستی به بیماران توصیه می کند که بیشتر از میوه‌جات، سبزیجات، پروتئین، مواد دارای فیبر و ویتامین استفاده کنند. معمولاً بیشتر پزشک ها یک برنامه غذایی مشخص به شما ارائه می‌کنند اما اگر لازم بود می‌توانید تحت نظر یک پزشک تغذیه قرار بگیرید.

جراح بی‌تجربه و غیر متخصص

زمانی که برای انجام ابدومینوپلاستی یک جراح ماهر و تجربه را انتخاب می‌کنید، کاملاً واضح است که نتیجه خوبی هم دریافت خواهید کرد. بنابراین انتخاب پزشک متبحر را نباید دست کم بگیرید و تحقیقات لازم را انجام دهید. یکی از مهم ترین عواملی که در جلوگیری از برگشت شکم بعد از  ابدومینوپلاستی موثر است، انتخاب یک پزشک فوق تخصص است.

عدم تحرک و ورزش نکردن بعد از ابدومینوپلاستی

در دوران نقاهت برای فشار نیاوردن به محل جراحی پزشک اجازه انجام فعالیت های ورزشی و جسمانی را نمی‌دهد. اما بعد از گذشت مدتی جراح اکیداً توصیه می‌کند که فعالیت های ورزشی را شروع کنید و تحرک داشته باشید.

عدم رعایت نکات قبل و بعد از ابدومینوپلاستی

 رعایت دقیق تمام نکات قبل و بعد از ابدومینوپلاستی در گرفتن نتیجه ایده آل بسیار حائز اهمیت است. هر چه نکات توصیه شده توسط پزشک را بهتر و دقیق تر انجام دهید، نتیجه بهتری خواهید گرفت و برگشت شکم نخواهید داشت.

چگونه از برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی جلوگیری کنیم؟

میزان برگشت شکم بعد از ابدومینوپلاستی برای هر کس متفاوت است و بیشتر به نکاتی که در بالا ذکر کردیم بستگی دارد.

پزشک بعد از جراحی به شما توصیه می‌کند تا میزان مصرف غذا و فعالیت های بدنی خود را تنظیم کنید.

از آنجایی که بارداری، بی توجهی به نکات پزشک و نداشتن غذای سالم باعث برگشت شکم می‌شود، برای جلوگیری از این برگشت شکم بعد از  ابدومینوپلاستی باید بسیاری از عادات غلط خود را کنار بگذارید.

علت تورم شکم بعد از ابدومینوپلاستی

بعد از جراحی تورم شکم باعث نگرانی و وحشت بیماران می‌شود که بروز این مشکل غیرطبیعی نیست و بسیار شایع است. تورم شکم بر اثر تجمع مایعات در شکم بعد از جراحی اتفاق می‌افتد که به واسطه رگ های بدن (خاصیت تخلیه مایعات) رفع می‌شود. پس بیماران بعد از جراحی برای رفع این عارضه باید کمی صبوری به خرج دهند و فقط در صورتی که تورم شکم از کنترل خارج شده نزد پزشک مراجعه کنند.

پزشک معالج برخی دستورات به جهت جلوگیری از عوارض این چنینی می‌دهد که رعایت آنها به عدم بروز تورم شکم بسیار کمک می‌کند.

تورم شکم بعد از ابدومینوپلاستی

روش های پیشگیری از تورم شکم بعد از ابدومینوپلاستی

  • پرهیز از نشستن زیاد
  • استراحت کافی
  • رژیم غذایی مناسب
  • استفاده از گن های مخصوص
  • پیاده روی
  • مصرف آب فراوان
  • استفاده از داروهای تجویزی
  • فعالیت بدنی سبک

خطرات و عوارض عمل ابدومینوپلاستی را مانند هر جراحی زیبایی دیگر نمی‌توان انکار کرد. به همین جهت نباید انتخاب پزشک جراح با تجربه را دست کم بگیرید. بعد از جراحی پزشک نکاتی را برای دوران نقاهت ابدومینوپلاستی به شما ارائه می کند، که باید آنها را با دقت انجام دهید تا امکان احتمال بازگشت شکم به حداقل برسد.

برای اقدامات اولیه و رزرو نوبت می‌توانید با شماره های مندرج در سایت که متعلق به مطب دکتر بلال دلشاد می‌باشد، تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید