X
اینستاگرام دکتر دلشاد
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

گن مخصوص عمل ابدومینوپلاستی چیست؟

09057734032 نوبت دهی
گن مخصوص عمل ابدومینوپلاستی چیست؟

پوشیدن گن مخصوص عمل ابدومینوپلاستی از مهم ترین مراقبت های بعد از عمل ابدومینوپلاستی است که باید به درستی اجرا شود. در این مطلب ما به بررسی تمام نکات مهم گن طبی عمل ابدومینوپلاستی می‌پردازیم.

دکتر بلال دلشاد
دکتر بلال دلشاد

گن طبی عمل ابدومینوپلاستی چیست؟

یکی از اصلی ترین مراقبت های بعد از جراحی زیبایی شکم، استفاده از گن مخصوص عمل ابدومینوپلاستی است. بعد از عمل ابدومینوپلاستی یا تامی تاک برای تثبیت فرم جدید شکم و ثبات نتایج جراحی، پزشک به شما توصیه می‌کند که از گن مخصوص استفاده کنید. به مدت 4 تا 6 هفته بعد از عمل باید به صورت مداوم از گن استفاده کنید. گن مخصوص عمل ابدومینوپلاستی باید به صورت بیست و چهار ساعته استفاده شود و فقط در زمان حمام و سرویس بهداشتی می‌توان آن را از تن خارج کرد.

گن مخصوص عمل ابدومینوپلاستی

بهترین مدل گن مخصوص برای عمل ابدومینوپلاستی کدام است؟

بهترین گن برای بعد از عمل ابدومینوپلاستی گن شکم پهلو شورتی سرشانه قزن دار است. این گن کششی مخصوص بعد از عمل ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک و لیپوساکشن شکم و پهلو است. در جلوی گن دو لایه بکار رفته است تا گن مستحکم و با دوام شود. این گن مخصوص، از کشش سطحی پوست برای جمع شدن و شلی و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. این گن مخصوص ابدومینوپلاستی سه ردیف قزن از جلو دارد که امکان تغییر تا سه سانتی متر (یک سایز) را برای مصرف کنندگان فراهم می‌کند.

پوشیدن گن طبی عمل ابدومینوپلاستی

کاربرد گن بعد از عمل ابدومینوپلاستی

استفاده از گن بعد از عمل ابدومینوپلاستی دلایل زیادی دارد و به بهبود سریع تر بسیار کمک می‌کند. در ادامه به بررسی کاربرد های گن مخصوص ابدومینوپلاستی می‌پردازیم.

  • جلوگیری از تجمع مایعات

بعد از تخلیه چربی های اضافی زیر پوست فضای خالی ایجاد شده و باعث تجمع خونابه می‌شود. اگر بعد از جراحی زیبایی شکم به طور مداوم از گن استفاده کنید، باعث می‌شود که به شکم فشار وارد شده و در نتیجه پوست به بافت زیرین خود زودتر بچسبد و مایعات اضافی نیز جمع نشوند.

  • بهبود شکل و صافی سطح پوست

بعد از عمل ابدومینوپلاستی ممکن است برخی چین و چروک هایی روی پوست ایجاد شود و ممکن است دوباره برخی چربی زیر پوست تجمع یابند. استفاده از گن طبی در دوران نقاهت، باعث می‌شود که پوست به طور کامل بر روی بافت های زیرین بچسبد و از ایجاد ناهمواری جلوگیری شود.

  • تسریع در بهبود زخم ها

در زمان انجام عمل ابدومینوپلاستی، برش های نسبتاً طولانی ایجاد می‌شود که برای بهبودی زمان نیاز است. گن کششی باعث ایجاد سرعت در تولید فیبرهای کلاژن می‌شود در نتیجه روند بهبودی زخم عمل ابدومینوپلاستی بسیار تسریع می‌یابد.

  • کاهش احتمال عفونت

مایعات تجمع یافته در بافت بعد از عمل ابدومینوپلاستی، ممکن است موجب التهاب و ورم شوند. اما اگر استفاده از گن را در اولویت قرار دهید، شکم شما دچار التهاب نخواهد شد.

گن طبی مخصوص بعد از عمل ابدومینوپلاستی

انواع گن بعد از عمل زیبایی شکم

گن های طبی مخصوص که برای شکم مورد استفاده قرار می‌گیرند، همگی با یک هدف استفاده می‌شوند ولی در برخی موارد با هم تفاوت دارند که در ادامه مطرح خواهد شد.

گن های مخصوص ابدومینوپلاستی

شکم بندهای ابدومینوپلاستی دارای پنل های جداگانه هستند که باز و بسته کردن را آسان می‌کنند. شکم بندهای ابدومینوپلاستی تک پنل، کمی سخت باز و بسته می‌شوند و به همین دلیل چندان مورد استقبال قرار نمی‌گیرند.

گن مخصوص لیپوماتیک شکم

برای جراحی لیپوماتیک شکم باید از این گن استفاده کنید. این گن ها پاها، شکم و پهلو را کامل می‌پوشانند. بنابراین در زمان انجام عمل پیکر تراشی برای پا و شکم خود می‌توانید از این نوع گن ها استفاده کنید.

گن جلیقه ای

برای جراحی های بالا تنه می‌توانید از این گن های جلیقه ای استفاده کنید.

گن یک سره

گن هایی که یکسره هستند، تمام اندام شما را می‌پوشانند و برای جراحی های زیبایی تمام بدن مناسب هستند.

تفاوت گن ابدومینوپلاستی با گن لیپوماتیک

لیپوماتیک برای افرادی مناسب است که چاقی آنها موضعی است و به صورت سر تا سری انجام می‌شود. بنابراین گن بعد از عمل لیپوماتیک استفاده می‌شود معمولا گن های یکسره هستند. جراحی ابدومینوپلاستی یا تامی تاک برای افرادی مناسب است که شکم آویزان دارند. بنابراین بعد از عمل ابدومینوپلاستی از گن‌هایی استفاده می‌شود که ناحیه شکم و پهلو را به خوبی می‌پوشاند.

گن مخصوص عمل لیپوماتیک

آیا پوشیدن گن بعد از عمل لاغری شکم ضروری است؟

استفاده از گن بعد از عمل بسیار ضروری است. پوشیدن گن مخصوص بعد از ابدومینوپلاستی باعث می‌شود تا زخم ها سریع تر ترمیم شوند، فرم جدید شکم تثبیت شود، تورم و کبودی کمتر شده و همینطور بهبودی سریع تر حاصل شود.

قیمت گن مخصوص عمل ابدومینوپلاستی

گن های عمل ابدومینوپلاستی بستگی به جنس و اندازه دارای قیمت های متفاوتی هستند که در هنگام خرید گن مخصوص ابدومینوپلاستی باید بسیار به نکات مهم توجه کنید. قیمت گن های این جراحی از 500 هزار تومان شروع می‌شود.

بهترین برند های گن مخصوص عمل ابدومینوپلاستی

  • برند MARENA محصول کشور آمریکا

  • برند VOE محصول اسپانیا

برای دریافت مشاوره نزد دکتر بلال دلشاد به جهت انجام عمل ابدومینوپلاستی در کرج می‌توانید با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید