X
اینستاگرام دکتر دلشاد
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

گن مخصوص و طبی پروتز سینه

09057734032 نوبت دهی
گن مخصوص و طبی پروتز سینه

بعد از عمل پروتز سینه پزشک برای شما به منظور ماندگاری و ثبات نتایج جراحی، گن مخصوص و طبی تجویز می‌نماید که بهتر است بهترین مدل آن را سفارش دهید و طبق تجویز پزشک استفاده کنید. دکتر بلال دلشاد بسیار استفاده مرتب از گن مخصوص عمل پروتز سینه را توصیه می‌کند.

دکتر بلال دلشاد
دکتر بلال دلشاد

گن پروتز سینه چیست؟

گن طبی پروتز سینه یا سوتین مخصوص سینه یکی از لباس های ضروری برای استفاده بعد از عمل پروتز سینه می‌باشد که جراحان و پزشکان برای فرم دهی و زیباسازی بهتر سینه و همچنین گرفتن نتایج بهتر به بیماران توصیه می‌کنند.

برخی از مدل های گن پروتز سینه بعد از عمل حرکات دست و بالاتنه را محدود میکند و بعضی از مدل ها نیز موجب محدود شدن حرکت دست ها می‌شود. بهترین مدل گن طبی پروتز سینه تنها روی سینه را می‌پوشاند و باعث قرار گیری صحیح گن پروتز سینه در بافت زیرین عضله سینه می‌شود و به سینه ها فشار وارد نمی‌کند. استفاده از سینه بند فشاری باعث کاهش درد و تورم ناشی از عمل پروتز سینه می‌شود و دوره نقاهت را بسیار آسان تر و راحت تر می‌سازد.

از مهم ترین مراقبت های بعد از عمل پروتز سینه، استفاده از سوتین مخصوص پروتز سینه می‌باشد که باید حداقل به مدت 6 هفته استفاده شود.

انواع گن کششی و طبی سینه

گن های طبی مخصوص سینه دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به نوع عمل مانند ماموپلاستی، عمل لیفت سینه یا پروتز سینه مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین گن ها را می‌توان از نظر ظاهر، شکل، برند، جنس و کیفیت دسته بندی کرد.

گن ‌های مخصوص عمل پروتز سینه به نوعی طراحی شده اند که قسمت بالاتنه را کامل می‌پوشانند. برخی دیگر از گن های عمل پروتز سینه نیز به صورت سوتین عادی هستند که تنها سینه را پوشش می‌دهند. در ادامه به بررسی انواع مدل های سوتین های مخصوص عمل سینه می‌پردازیم.

گن فشرده سازی سینه

از گن های فشرده سازی سینه برای کاهش درد و تورم و معمولا بعد از عمل ماموپلاستی و پروتز سینه استفاده می‌شود و این گن به حفظ فرم جدید سینه ها بسیار کمک می‌کند.

سوتین طبی با تسمه های قابل تنظیم

برای کاهش تورم و التیام درد بعد از جراحی لازم است بند سوتین را مطابق با راحتی خود تنظیم کرد که این مدل سوتین های طبی دارای تسمه های قابل تنظیم می‌باشند. سوتین های طبی تسمه دار از جلو قفل مخصوص و زیپ برای باز و بسته شدن دارند و نیاز نیست هنگام در آوردن سوتین دست های خود را بالا ببرید.

برند های معروف گن پروتز سینه

برندهای مختلف تولید کننده گن طبی سینه برای ساخت سوتین با کیفیت بالا بسیار تلاش می‌کنند. در ادامه معروف ترین و پرفروش ترین برندهای گن پروتز سینه را به شما معرفی می‌کنیم.

گن سینه ایزاولا آمریکا

برند ایزاولا محصول کشور آمریکا بوده و برای اعضای مختلف بدن گن های بسیار با کیفیت و متنوعی تولید کرده است. این برند دارای محبوبیت خاصی بوده و همچنین دارای خاصیت آنتی باکتریال می‌باشد.

سوتین کششی فاجات کلمبیا

کمپانی فاجات یک برند تولید کننده گن طبی و مخصوص سینه از کشور کلمبیا می‌باشد که دارای ویژگی ضد تعریق است. با پوشیدن این گن ها التهاب پوستی و تعریق شدید نخواهید داشت.

برند مارنا آمریکا

گن طبی مارنا محصول کشور آمریکا که یکی از بهترین کمپانی های تولید کننده گن در جهان است، دارای تنوع و کیفیت بالایی می‌باشد.

ضرورت استفاده از گن بعد از عمل پروتز سینه

اصلی ترین مراقبت های بعد از عمل پروتز سینه، استفاده از گن طبی پروتز سینه می‌باشد. سوتین های مخصوص از بروز عفونت های احتمالی بسیار جلوگیری می‌کنند. همچنین استفاده صحیح و طولانی باعث افزایش گردش خون، بهبود سریع‌تر زخم‌ها و جراحات و بهبود تورم و کاهش کبودی ناشی از عمل پروتز سینه می‌شود.

استفاده از سوتین مخصوص پروتز سینه می‌تواند کانتور و فرم سینه شما را حفظ کند و در حین استفاده بافت ها به درستی به لایه های زیرین جوش بخورند و از بروز چروک روی پوست و همینطور بافت اسکار جلوگیری شود. همچنین این گن ها باعث می شوند سینه دچار افتادگی نشود و از جمع شدن خون و مایع زیر پوست نیز جلوگیری می‌کند.

ویژگی های سوتین طبی مناسب

  • تنگ و گشاد نبودن
  • قابلیت تنظیم 
  • راحتی در عین عملکرد صحیح
  • وارد شدن فشار یکنواخت
  • پوشیدن و درآوردن راحت
  • عدم وارد کردن فشار به ناحیه جراحی
  • ضد تعریق
  • ضد التهاب
  • ضد عفونت
  • آنتی باکتریال
  • قابل شست و شو
  • جنس محکم

قیمت گن عمل پروتز سینه

قیمت گن پروتز سینه ثابت نیست و به عوامل زیادی همچون برند، جنس و نوع سوتین، بستگی دارد.

برای تجویز سوتین مناسب و معاینات لازم به جهت انجام عمل پروتز سینه در کرج می‌توانید نزد دکتر بلال دلشاد نویت رزرو نمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید