X
اینستاگرام دکتر دلشاد
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

عمل لیپوماتیک ران پا

09057734032 نوبت دهی
عمل لیپوماتیک ران پا

جراحی لیپوماتیک ران از روش‌های نیمه تهاجمی برای خارج کردن چربی‌های تجمع یافته در ناحیه ران پا می‌باشد که با استفاده از این روش می‌توانید بسیار سریع تر به نتیجه دلخواه و ظاهری زیباتر برسید.

دکتر بلال دلشاد
دکتر بلال دلشاد

لیپوماتیک ران پا

داشتن پاهایی به اصطلاح تپل و ناموزون از دغدغه های بسیاری از خانم ها می‌باشد. اغلب بانوان بعد از رعایت کردن رژیم غذایی و انجام ورزش های سنگین باز هم نمی‌توانند تفاوتی در شکل ظاهری و فرم پاهای خود ایجاد کنند که در این شرایط انتخاب سریع ترین راه ممکن مانند انجام عمل لیپوماتیک ران که یکی از روش های نو ظهور جراحی لاغری پا می‌باشد، می‌تواند بهترین تصمیم باشد. امروزه داشتن تناسب اندام یکی از فاکتورهای زیبایی برای هر فرد به شمار می‌رود که یکی از قسمت بدن که باعث ایجاد تناسب می شود، پا یا ران پا می‌باشد. تغییرات هورمونی و داشتن سوابق ارثی می‌تواند علت بزرگی پا و ران آن در برخی افراد باشد. انجام لیپوماتیک ران پا چربی های اضافی و سرسخت داخل پا را خارج می کند و اگر مراقبت های بعد از عمل لیپوماتیک به درستی انجام گیرد تا طولانی مدت اثرات ماندگاری خواهد داشت. این جراحی لاغری برای افرادی که دارای چربی های زیادی در بغل ران دارند بسیار مناسب است که با تخلیه آنها تغییرات محسوسی خواهند کرد.

لیپوماتیک ران پا

ساختار زیباشناسی پا و معاینات فیزیکی قبل از جراحی لیپوماتیک

قبل از انجام عمل لیپوماتیک، باید جراح ساختار فیزیکی پا را معاینه کرده و تمام موارد مهم را بررسی کند تا عمل به بهترین شکل ممکن انجام شود. ساختار پا شامل موارد زیر است:

  • پشت ران پا
  • پشت ساق پا و قوزک
  • بیرون ران
  • روی ران
  • داخل ران
  • اطراف زانو

هر نواحی که ذکر شد، اگر دارای چربی زائد و سرسخت باشد پزشک با خارج کردن این چربی ها به آن فرم داده و باعث ایجاد فرم ایده‌آل ظاهر شما می‌شود.

لیپوماتیک قسمت های مختلف ران

اگر می‌خواهید چربی های ران پای خود را تخلیه کنید باید با قسمت های مختلف ران آشنا باشید که به شرح زیر می‌باشد:

  • قسمت خارجی ران پا
  • قسمت داخلی ران پا
  • قسمت قدامی ران پا
  • قسمت خلفی ران پا

هر قسمتی که نیاز باشد تحت جراحی لیپوماتیک قرار گیرد حتما زیر نظر پزشک دچار تغییرات خواهد شد.

قسمت های مختلف ران پا برای عمل لیپوماتیک

بیهوشی در لیپوماتیک ران

از طریق جراحی لیپوماتیک ران پا، چربی های نواحی مختلف ران (داخل یا خارج ران) خارج می شود. این جراحی از طریق امواج اینفراسونیک چربی های سرسخت را از محل خود جدا کرده و از طریق لوله ای به نام کانولا از بدن خارج می‌کند. تکنولوژی به روز این دستگاه به گونه ای است که هنگامی که به بافت چربی برخورد می‌کند شروع به حرکت کرده و هرگاه به بافتی غیر از چربی برسد حرکت آن متوقف می شود. انجام عمل لیپوماتیک ران بدون بیهوشی و از طریق بی حسی موضعی انجام می شود. بنابراین هیچ یک از عوارض بیهوشی بعد از جراحی را تجربه نخواهید کرد.

مزایای جراحی لیپوماتیک ران

مزایای انجام جراحی لیپوماتیک ران پا

  1. نداشتن درد و خونریزی بعد از عمل
  2. ایجاد تناسب بین اندام مورد جراحی با سایر بدن
  3. تزریق چربی یا ترانسفر چربی خارج شده به ناحیه مورد نظر مانند سینه
  4. رفع سلولیت
  5. عدم ابتلا به آمبولی ریه به دلیل استفاده نکردن از داروی بیهوشی
  6. جلوگیری از شل شدن پوست
  7. از بین بردن سلولیت ران پا
  8. پایداری نتایج در صورت رعایت نکات مهم
  9. دوره نقاهت کوتاه بعد از جراحی لیپوماتیک ران پا

افراد کاندید برای انجام جراحی لیپوماتیک ران پا

افراد کاندید برای انجام جراحی لیپوماتیک

افرادی که به دلایل ژنتیکی و یا دیگر مسائل در قسمت پاها به ویژه ران پا تناسب ندارند و درگیر برخی نواقص هستند، و یا به دلیل افزایش وزن زیاد شکل ران پا از حالت تعادل خارج شده است می‌توانند با انجام جراحی لاغری موضعی به وسیله لیپوماتیک، چربی های زائد را از قسمت های خارج و داخل ران، پشت و جلوی ران و همچنین اطراف زانو بردارند. قبل از انجام هرگونه اقدامی حتماً نزد پزشک جراح معاینات فیزیکی و دریافت مشاوره را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید.

عمل لیپوماتیک ران پا به چه صورت انجام می‌شود؟

از آنجایی که از قسمت های مختلف پا چربی های زائد خارج می‌شود بیمار باید در حالت های مختلفی مانند ایستاده یا خوابیده قرار گیرد تا پزشک بتواند نواحی مختلف را برای خروج چربی های سرسخت مشخص کند.
لیپوماتیک این ناحیه باید با ظرافت و دقت کافی انجام گیرد به دلیل این که، این قسمت ممکن است درگیر سلولیت یا ناهمواری های بعد از عمل لیپوماتیک شود.
در قسمت های مختلف ران، چربی باید به اندازه خارج شود. برای مثال در قسمت پشت ران پا در صورتی که بیش از اندازه چربی خارج شود، فرورفتگی ایجاد شده و ظاهر زیبایی نخواهد داشت. در انجام لیپوماتیک ران معمولاً پزشک چربی های اطراف زانو را هم خارج می‌کند.
پیشنهاد می‌کنیم برای انجام لیپوماتیک به بهترین دکتر لیپوماتیک در کرج مراجعه کنید تا بتوانید نتیجه دلخواه خود را به دست بیاورید.

عوارض جراحی لیپوماتیک ران

اگر انجام این جراحی را به دست یک پزشک با تجربه و جراح فوق تخصص نسپارید، ممکن است درگیر عوارض متعدد شوید. اما به طور معمول عمل لیپوماتیک ران پا مانند هر جراحی دیگر دارای عوارضی است که ممکن است برای هر فرد به وجود آید. متداول ترین عوارض لیپوماتیک ران به شرح ذیل می باشد:

  • بروز حساسیت به داروی لیدوکائین (بی حسی)
  • کبودی و خونریزی شدید در صورت استفاده از داروی ضد انعقاد خون
  • امکان عفونت زخم به دلیل استریل نبودن پانسمان 
  • بروز التهاب در صورت رعایت نکردن مراقبت های بعد از عمل
  • اختلال در گردش خون در صورت عدم انجام ورزش بعد از لیپوماتیک
  • طولانی شدن زمان بهبودی در صورت رعایت نکردن رژیم غذایی بعد از عمل لیپوماتیک

هزینه انجام جراحی لیپوماتیک ران پا چقدر است؟

هزینه لیپوماتیک ران یکی از مسائل مهمی است که بیشتر مراجعه کنندگان به آن توجه می‌کنند. قبل از پرداختن به موضوع هزینه عمل لیپوماتیک در کرج باید به تجربه و مهارت جراح توجه کنید. پزشک باید حتماً فوق تخصص جراحی لیپوماتیک باشد و از تجربه و دانش کافی در این زمینه برخوردار باشد. قبل از انجام جراحی حتما با پزشک مشورت کرده و تمام جوانب را بسنجید و بعد اقدام به انجام این جراحی کنید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید