X
اینستاگرام دکتر دلشاد
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

آیا انجام جراحی ابدومینوپلاستی و لیفت سینه به طور همزمان امکان پذیر است؟

09057734032 نوبت دهی
آیا انجام جراحی ابدومینوپلاستی و لیفت سینه به طور همزمان امکان پذیر است؟

در عمل لیفت سینه در صورت نیاز از پروتزها برای فرم دهی بهتر و افزایش حجم به سینه هایی که افتادگی پیدا کرده اند یا بر اثر سرطان تخلیه شده اند، استفاده می شود. در جراحی تامی تاک یا همان ابدومینوپلاستی پوست شل و افتاده و چربی شکم از بین می رود و عضلات آسیب دیده یا جدا شده ترمیم می شوند. 

دکتر بلال دلشاد
دکتر بلال دلشاد

آیا انجام جراحی ابدومینوپلاستی و لیفت سینه به طور همزمان امکان پذیر است؟
 جراحی سینه (لیفت سینه با پروتز و یا بدون پروتز سینه) و جراحی شکم (ابدومینوپلاستی یا تامی تاک) دو عمل جراحی زیبایی هستند که اغلب به طور همزمان انجام می شوند. گاهی اوقات از این روش به عنوان "تغییر اساسی در ظاهر بدن مادران (mommy makeover ) یاد می شود.

لیفت سینه و ابدومینوپلاستی به صورت همزمان
چه کسانی واجد شرایط این روش های ترکیبی جراحی  ابدومینوپلاستی و لیفت سینه هستند؟

  •     کسانی که دارای شرایط مدیریت شده یا بدون بیماری های زمینه ای  هستند
  •     شاخص توده بدنی  زیر 32
  •     سن کمتر از 60
  •     افرادی که هرگز کم خونی نداشته اند
     

 نکاتی مهم  برای عمل  لیفت سینه و شکم


فرم بدن می تواند با افزایش سن، بارداری، یائسگی، شیردهی، افزایش یا کاهش وزن و عوامل دیگر پیچیده شود. به عنوان مثال، پس از شل شدن، پوست روی شکم ممکن است دیگر نتواند به حالت قبلی خود بازگردد و پوست شل و فرم بدنی غیرطبیعی ایجاد کند.


عمل جراحی (mommy makeover )  در بیشتر مواقع شامل جراحی سینه و شکم می‌شود


جراحی mommy makeover  اغلب شامل جراحی شکم و سینه می شود. همانطور که از نام آن پیداست، این روش در ابتدا برای احیای نواحی از بدن زنان که بیش از حد تحت تاثیر بارداری قرار گرفته بودند، توسعه یافت. با این حال، از آنجایی که این روش در طول زمان توسعه یافته است، اکنون می تواند شامل چندین عملیات زیر باشد:
•    عمل زیبایی شکم یا تامی تاک
•    عمل پروتز یا بزرگ کردن سینه
•    عمل کوچک کردن سینه
•    عمل باسن
•    عمل لیپوساکشن
•    عمل لیفت سینه
•    عمل لیفت بازو
•    عمل لیفت ران
هدف از انجام همزمان ابدومینوپلاستی و لیفت سینه بهبود زیبایی و تناسب اندام است. این ممکن است با برداشتن پوست و چربی اضافی شکم، افزایش حجم سینه با ایمپلنت، یا جبران حجم از دست رفته با تزریق چربی انجام شود.


چه کسانی به لیپوساکشن (عمل تامی تاک کامل) احتیاج دارند

لیپوساکشن یا تامی تاک کامل
لیپوساکشن بهترین روش برای خلاص شدن از شر چربی های اضافی است، اما نمی تواند افتادگی پوست یا عضلات ضعیف را درمان کند. کشیدن شکم می‌تواند شلی و افتادگی پوست زیر ناف را که در اکثر بیمارانی که زایمان کرده‌اند یا به‌شدت وزن کم یا اضافه کرده‌اند، کاهش دهد.
یک شکم بزرگ یا کوچک دو گزینه جایگزین شما برای این روش است. اکثر زنانی که پوست شل زیر ناف دارند، چه در اثر بارداری، چه افزایش وزن یا یائسگی، بهترین کاندید برای انجام مینی تامی تاک هستند. مهم است که به خاطر داشته باشید که مینی تاک شکم یک عمل جدی با دوره نقاهت طولانی است.
هیچ بیماری نمی خواهد این همه عمل انجام دهد و با شکم صاف و کشیده بیرون نیاید.آیا وقتی کل شکم خود را معاینه می کنید، چربی اضافی یا پوست شلی بالای ناف خود دارید؟ اگر چنین است، باید عمل تامی تاک را انجام دهید.اما عمل موفقیت آمیز خواهد بود و شکم شما صاف و مرتب به نظر می رسد.


مقایسه لیفت سینه با عمل بزرگ کردن


اندازه سینه می تواند در نتیجه تغییرات مادر در دوران بارداری و شیردهی کاهش یابد. یک گزینه ایمن و موثر برای جایگزینی این حجم کاهش یافته، پروتز سینه است. علاوه بر این، افتادگی سینه ها می تواند در اثر بارداری، شیردهی و افزایش سن ایجاد شود که می تواند پوست سینه را ضعیف کند.
وقتی در آینه نگاه می کنید، آیا نوک سینه هایتان همچنان بیرون زده است؟ در غیر این صورت، انجام لیفت سینه احتمالاً ترجیح داده می شود.هم لیفت سینه به صورت انفرادی و هم به کمک ایمپلنت گزینه های مناسبی هستند. در طول لیفت سینه، نوک سینه ها به مرکز قفسه سینه بازگردانده می شوند و ظاهری جوان به بیمار می دهند.


از بین بردن اثرات بارداری و شیردهی بر اندام و فرم بدن


علائم بارداری و شیردهی که با رژیم غذایی و ورزش برطرف نمی شود را می توان با کمک جراحی لیفت سینه و تامی تاک شکم (مینی ابدومینوپلاستی یا ابدومینوپلاستی کامل) برطرف کرد.
بسیاری از مادران اندام جذابی دارند و حتی پس از بچه دار شدن نیز از آن ها نگهداری می کنند. البته برخی از افراد نیز در اثر بارداری و شیردهی دچار افتادگی سینه و شکم می شوند و این افراد می توانند برای بهبود ظاهر خود از ابدومینوپلاستی و جراحی لیفت سینه استفاده کنند.
در صورت لزوم، از پروتز سیلیکونی در طی جراحی لیفت سینه برای افزایش شکل و حجم دادن به سینه هایی که پس از شیردهی افتاده یا "خالی شده اند" استفاده می شود.پوست شل و چربی پایین شکم در طی عمل جراحی شکم که به آن ابدومینوپلاستی نیز گفته می شود برداشته می شود، در حالی که ماهیچه های پاره شده یا شکاف ترمیم می شوند. در حین جراحی، از تکنیک های لیپوساکشن و لیپوماتیک نیز برای کانتور و فرم دادن به بدن به روش صحیح استفاده می شود. این روش جراحی ترکیبی سینه‌های بزرگ‌تر و پرتر و همچنین شکمی صاف و سفت ایجاد می‌کند.


رسیدن به اندام ساعت شنی با جراحی پلاستیک 

اندام ساعت شنی با انجام جراحی زیبایی پلاستیک
زنانی که هرگز زایمان نکرده‌اند نیز می‌توانند با کمک لیفت سینه و شکم به شکل ساعت شنی دست پیدا کنند. زنانی که کاهش وزن قابل توجهی دارند نیز شامل می شوند. فرم ساعت شنی که با کمر نازک، سینه های پر، سفت و باسن پهن مشخص می شود، یکی از جذاب ترین تیپ های بدنی است. یک روش فوق‌العاده برای برجسته کردن انحناهای بدن و ایجاد یک شکل ساعت شنی خیره‌کننده، ترکیب ایمپلنت سینه با لاغری کمر است.بالاتنه با بزرگ کردن سینه و لیفت شکل می گیرد، در حالی که کمر با کشیدن شکم یا ابدومینوپلاستی (و در صورت لزوم لیپوساکشن) لاغر می شود.
 
ترکیب جراحی شکم و لیفت سینه می تواند مزایای زیادی داشته باشد:

  •     کوتاه شدن دوره نقاهت بعد از عمل

علیرغم تمام تلاش‌های ما برای ایمن‌سازی هرچه بیشتر روش بیهوشی، همیشه چند خطر کوچک وجود دارد و بهبودی شما همیشه زمان می‌برد. توصیه می شود زمان بیهوشی را تا حد امکان کوتاه نگه دارید. در صورت انجام یک جراحی ترکیبی، تنها به یک دوره بهبودی نیاز خواهید داشت.

  •     برنامه ای برای بهبودی بعد از عمل تنظیم کنید

بهبودی پس از عمل هایی مانند لیفت سینه و ابدومینوپلاستی زمان زیادی می برد. بهترین نتایج توسط بیمارانی حاصل می شود که زمان بهبودی خود را با مراقبت های مناسب پس از عمل سازماندهی و کنترل کنند. پس از جراحی زیبایی سینه و شکم باید به مدت دو هفته کاملاً استراحت کنید. با این حال، سه تا چهار هفته نمی توانید به راحتی خم شوید. بنابراین ترتیبی دهید که کسی برای شما غذا آماده کند، یا اگر بچه دارید، به فکر استخدام یک پرستار بچه باشید. به بدن خود زمان کافی تا بهترین نتیجه را داشته باشید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید