X
اینستاگرام دکتر دلشاد
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

عمل لیپوماتیک مردان

09057734032 نوبت دهی
عمل لیپوماتیک مردان

 برخی از چربی‌ها با ورزش و رژیم غذایی نیز قابل حذف شدن نیستند. ممکن است عواملی مثل ژنتیک یا بعضی بیماری‌ها باعث انباشته شدن چربی در بعضی نواحی بدن شود. آقایان به کمک عمل لیپوماتیک آقایان می‌توانند این چربی‌ها را حذف کنند و بدنی ورزیده و متعادل داشته باشند. در این مطلب قصد داریم به طور مفصل به معرفی این عمل زیبایی و بررسی نتایج آن بپردازیم.

دکتر بلال دلشاد
دکتر بلال دلشاد

عمل لیپوماتیک چیست؟

یکی از پرکاربردترین جراحی‌های زیبایی که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد به ویژه آقایان قرار گرفته است، جراحی لیپوماتیک است که روشی برای حذف چربی‌های اضافی به شمار می‌رود. چربی‌های زائدی که فرم بدن را تغییر می‌دهند و با روش‌های لاغری بدون جراحی و ورزش از بین نمی‌روند، با عمل لیپوماتیک از بدن خارج می‌شوند. جراحی لیپوماتیک که به تناسب اندام شما کمک می‌کند، هیچ آسیبی به بافت بدن نمی‌رساند و در مدت کمی می‌توانید به زندگی روزمره خود بازگردید. زمان جراحی لیپوماتیک نسبت به سایر روش های جراحی دیگر بسیار کوتاه تر و آسان تر بوده و یکی از مزایای این روش استفاده از بیهوشی موضعی به جای بیهوشی عمومی است.

لیپوماتیک مردان

اگر ساکن کرج هستید و قصد دارید نزد بهترین دکتر فوق تخصص جراحی های زیبایی در کرج نوبت رزرو کنید و عمل لیپوماتیک در کرج را نزد دکتر بلال دلشاد به انجام برسانید، همین حالا با شماره مندرج در سایت تماس گرفته و نسبت به رزرو نوبت خود اقدام نمایید.

انجام عمل جراحی لیپوماتیک در آقایان

متداول ترین جراحی که توسط مردان ایرانی انجام می‌شود، جراحی لیپوماتیک است و عمل ژنیکوماستی در کرج در جایگاه دوم قرار دارد. قسمت هایی که آقایان ترجیح می‌دهند چربی‌های آن را کاهش دهند غالباً به شکم و دو طرف کمر محدود می‌شود می‌توان گفت که کیس ایده‌آل برای عمل لیپوماتیک آقایان، مردانی هستند که ورزش مرتب و اصولی ندارند و غذاهای پرکالری نیز مصرف می‌کنند و همچنین وزنشان کمی بالاتر از حد نرمال است. از آنجایی که جای زخم یا اسکار بعد از عمل لیپوماتیک در مردان می‌تواند در مدت زمان کوتاه‌تری بهبود یابد، خارج کردن کامل چربی‌های آقایان بیشتر از زنان امکان‌پذیر است.

لیپوماتیک آقایان چگونه انجام می‌شود؟

پس از معاینه دقیق فیزیکی توسط جراح، ناحیه‌ای که چربی های اضافه آن باید حذف شود مشخص خواهد شد. شرایط بیهوشی در زمان جراحی، یعنی بیمار تحت بی‌حسی موضعی قرار گیرد یا بیهوشی عمومی، کاملاً به توزیع و اندازه قسمتی که قرار است چربی های آن برداشته شود، بستگی دارد. در عمل لیپوماتیک مردان، چربی با ارتعاش وارد شده از حالت جامد به حالت مایع تبدیل می‌شود. برای خارج کردن چربی مایع‌شده، برش‌های کوچکی روی بافت ایجاد می‌شود و از این برش‌ها از طریق لوله ای به نام کانولا چربی مایع استخراج می‌شود.

لیپوماتیک برای آقایان چگونه انجام می‌شود؟

لیپوماتیک روشی است که در مناطق خاصی که دارای چربی هستند اعمال می‌شود. نتایج این جراحی به مرور پس از چند ماه به طور نهایی مشخص می‌شود. ژنیکوماستی یک اختلال هورمونی است که باعث افزایش حجم سینه‌ها در آقایان می‌شود که می‌توان با عمل لیپوماتیک این اختلال را برطرف کرد. افرادی که عمل لیپوماتیک را برای سینه انجام می‌دهند و تمرینات منظم خود را برای جلوگیری از بازگشت چربی ناحیه سینه انجام می‌دهند، بازگشت چربی و حجم چربی سینه به صورت مجدد نخواهند داشت.

در جراحی لیپوماتیک خاصیت کشسانی و الاستیک پوست بسیار مهم است و پزشک این ویژگی را حتما بررسی می‌کند چون اگر پوست ساختار ارتجاعی خود را از دست داده باشد ممکن است بعد از جراحی پوست دچار افتادگی شود. این جراحی برای افرادی که افتادگی پوست ندارند مناسب تر خواهد بود.

اندام‌های مناسب برای لیپوماتیک مردان

چربی های هر قسمتی از بدن را در صورت زائد بودن می‌توان حذف کرد؛ اما نمی‌توان انتظار داشت که نتایج عمل برای همه قسمت‌های بدن یکسان باشد. بهترین قسمت‌های بدن برای لیپوماتیک مردان شکم و پهلوها است. همچنین زیر چانه (غبغب)، سینه و باسن برای عمل لیپوماتیک آقایان مناسب است و در صورت تایید پزشک قابل جراحی می‌باشد.  عضوهایی مثل پاها و قسمت‌های پایینی باسن برای انجام جراحی لیپوماتیک برای آقایان مناسب نیستند زیرا اگر مقدار کمی چربی از این نواحی خارج شود، مشکل افتادگی پوست ایجاد می‌کند.

بهترین کاندید برای لیپوماتیک مردان

هدف از این جراحی، از بین بردن چربی‌های اضافی است که نمی‌توان آن‌ها را با رژیم غذایی و ورزش حذف کرد و همچنین باعث ایجاد ظاهری نامتناسب شده‌اند. باید به این موضوع توجه داشت که عمل لیپوماتیک مردان به طور عمومی یک روش لاغری نیست بلکه انجام یک عمل زیبایی به منظور سریعتر رسیدن به درخواست و هدف ایده‌آل است. این جراحی برای فردی مناسب است که به طور کلی اندام ناموزونی ندارد و با حذف چند کیلوگرم می‌تواند به اندام دلخواه خود برسد. بهترین کاندید برای انجام لیپوماتیک مردان کسانی هستند که با ورزش و رژیم غذایی نتوانسته‌اند به اندام دلخواه خود برسند. افراد بسیار چاق اصلا برای انجام این جراحی مناسب نیستند.

مراقبت‌های پیش از عمل لیپوماتیک آقایان

اگر زمانی تصمیم به انجام عمل جراحی لیپوماتیک مردان گرفتید حتما باید پیش از عمل نیز مراقبت‌هایی داشته باشید. مهم ترین نکات مراقبتی قبل از جراحی لیپوماتیک آقایان شامل موارد زیر است:

  • ممنوعیت استفاده از سیگار، الکل و دخانیات از 2 الی 3 هفته پیش از جراحی
  • آگاه سازی جراح به منظور استفاده از داروی خاص
  • انجام تمام آزمایشات مربوطه
  • کاهش مصرف نمک قبل و بعد از جراحی لیپوماتیک
  • مصرف ویتامین ها و مکمل های گیاهی فقط با دستور پزشک
  • قطع مصرف داروهای مسکن و رقیق کننده خون

دوره نقاهت بعد از لیپوماتیک مردان

روند بهبودی بعد از جراحی لیپوماتیک آقایان بسته به ناحیه‌ای که لیپوماتیک انجام شده است، متفاوت می‌باشد. از آنجایی که شرایط حرکتی بیماران مرد کاملا متفاوت خواهد بود، لازم است تمام دستورات پزشک به صورت کاملا دقیق انجام شود.

بعد از عمل لیپوماتیک نواحی که جراحی شده است باید با لباس پوشانده شود و حداقل به مدت سه هفته باید از گن‌های طبی لیپوماتیک که مخصوص هر ناحیه تولید شده است، استفاده شود.

انجام جراحی لیپوماتیک برای آقایان

 ممکن است در ۲۴ ساعت اول پس از عمل لیپوماتیک ترشحاتی از زخم‌ها خارج شود که باید از این نواحی مراقبت لازم به منظور پیشگیری از عفونت ها و تجمع باکتری انجام شود. بعد از عمل لیپوماتیک وجود التهاب و ترشحات کاملا طبیعی است و بعد از گذشت چند روز از بین خواهد رفت.

از آنجایی که ضخامت پوست آقایان از بانوان بیشتر است، برای اینکه روند بهبودی تحت تاثیر این موضوع قرار نگیرد بعد از عمل نباید پنج روز اول بعد از جراحی استحمام کرد. حتما ورزش سبک، پیاده روی و رژیم غذایی بعد از عمل لیپوماتیک را در برنامه روزانه خود قرار دهید تا گردش خون به حالت طبیعی برگشته و روند بهبود تسریع یابد که البته حتما باید با تایید پزشک این امر صورت بگیرد.

آسیب به بافت عصبی، ناسازگاری بافت پوست، سوختگی، اسکار، برآمدگی و ناهمواری های پوستی از عوارضی است که ممکن است بعد از عمل لیپوماتیک رخ دهد. بعد از عمل لیپوماتیک، ممکن است بازگشت بیماران مرد به کارهای روزمره بین ۱۰ تا ۱۵ روز طول بکشد. در صورت بروز هرگونه عارضه‌ای حتما پزشک خود را در جریان بگذارید.

در این مطلب به بررسی کامل عمل لیپوماتیک مردان پرداختیم و روش انجام آن را بررسی کردیم. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در زمینه جراحی لیپوماتیک دارید سایر مطالب ما را مطالعه کنید و می‌توانید برای رزرو نوبت برای مشاوره حضوری با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید